جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۰
کد خبر: ۸۸۵۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

نانوای نمونه منطقه ۹ در ویژه‌برنامه «کاسب حبیب خدا» تجلیل می‌شود

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ روز چهارشنبه در ویژه‌برنامه «کاسب حبیب خدا» از نانوای نمونه منطقه تجلیل می‌کند.
نانوای نمونه منطقه ۹ در ویژه‌برنامه «کاسب حبیب خدا» تجلیل می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارشنبه 3 شهریورماه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ همزمان با جشنواره تابستانی ۹۵ در ویژه‌برنامه «کاسب حبیب خدا» از کاسب نمونه منطقه محمد سهرابی نانوای نمونه به خاطر دقت، سرعت و تمیزی، ایمان و صداقت، رفتار شایسته، ارتقای فرهنگ وجدان کاری، امانت‌داری و تلاش برای کسب روزی حلال تجلیل می‌کند.

دینداری و مردم داری، انقلابی بودن و نقش در 8 سال دفاع مقدس، امانت‌داری و نوع‌دوستی، راستگویی و تکریم مشتری، تلاش در کسب رزق حلال و اخلاق نیکو و فروش قسطی و شرایطی برای شهروندان محله، از آیتم‌های شاخص انتخاب کاسب نمونه در دو صنف سوپر مارکت و مواد پروتئینی و نانوایی است که شهروندان منطقه می‌توانند کاسب نمونه خود را انتخاب و  به شماره ۶۶۶۸۸۵۵۳ فرهنگسرای رویش اعلام کنند.

محمد سهرابی متولد اول فروردین ماه ۵۸ است و شغل نانوایی را از پدر آموخته و ۱۶ سال است که در این شغل فعالیت می‌کند. شعار دقت، سرعت و تمیزی پیشینه ما و ایمان، صداقت، رفتار شایسته هدف ما را به عنوان شعار خود انتخاب کرده و به این شعار اعتقاد دارد.

این برنامه از سوی فرهنگسرای رویش و فرهنگسرای کار و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در سطح محلات منطقه ۹ برگزار می‌شود.

نظر شما